Посадкова сторінка, або ж лендінг, це спосіб залучення більшої кількості клієнтів. Втім, як і будь-який маркетинговий інструмент, ця сторінка має низку вимог та правил. Не кожен бізнес зможе повністю реалізувати переваги лендінгу.
Тому у цій статті, CMO українського конструктора сайтів Weblium Богдан Тимошенко поділиться порадами, як зробити працюючий лендінг та якому бізнесу він підійде.
Детально про лендінг: як він працює?
Простими словами, лендінг – це продовження рекламного оголошення. Якщо користувач побачив в Google, або ж соціальній мережі оголошення про нову послугу від компанії, то переходячи за посиланням він має дізнатися більше про те, що його зацікавило.
В цьому випадку, потенційний клієнт дізнається все про певну конкретну послугу, бачить всі переваги та розуміє, чому вона йому потрібна. Це спонукає до замовлення та конвертує відвідувача у клієнта.
Коли посадкова сторінка не буде працювати?
Доволі розповсюджена помилка – це розцінювання лендінгу як універсального методу отримання прибутку. Втім, не кожен бізнес може створити лендінг та скористатися перевагами посадкової сторінки. Серед таких компаній:
- Інтернет-магазини. Якщо ви дистриб’ютор певних товарів і у вашій рекламі показані певні позиції та знижки на них, то перехід на посадкову сторінку просто буде зайвою дією. Окрім цього, наповнити контентом сторінку такого формату буде складно.
- Бізнеси, що продають складний товар. Одної сторінки не буде достатньо, щоб пояснити специфіку дуже складного продукту. Якщо під час проглядання посадкової сторінки клієнт не зрозуміє, що йому пропонують, він просто вийде.
- Компанії, що продають дорогий товар. Дорогий товар може також стати ворогом посадкової сторінки, адже в коротких тезових повідомленнях буде важко переконати клієнта в необхідності його придбання.
Як правило, співпрацюючи з професіоналами у сфері розробки сайтів, або ж з маркетинговими спеціалістами, власник компанії може чітко дізнатися, чи підійде лендінг для його бізнесу.
Основні елементи посадкової сторінки
Лендінг має зосередитися лише на одній речі – презентувати певний товар чи послугу. Зайві відволікаючі фактори лише ускладнять сприйняття для потенційного клієнта. Якщо говорити про дизайн сторінки, то вона має містити:
- 1 екран = 1 теза. Кожен раз, коли клієнт гортає сторінку, він має бачити нове повідомлення. Тобто, на першому екрані він бачить назву продукту, на другому – головну суть, починаючи з третього – переваги, і в кінці – заклик до дії.
- Короткі повідомлення. Головне спілкуватися тезово, не змушувати вчитуватися. Як правило треба вказати назву переваги одним, максимум двома реченням, пояснити, що це означає. Наприклад: «Повністю зрозумілий. Інтуїтивно зрозуміла конструкція дозволяє одразу почати роботу з інструментом».
- Якісні зображення. Кожне зображення має відображати суть переваги та суть продукту.
- Заклики до дій. На кожному екрані має бути заклик до дії. Спочатку можна запропонувати «Дізнатися більше», після кожної переваги – «Спробувати», «Придбати», «Розпочати» тощо, а в кінці, в підсумку, це може бути «Перейти на сайт».
Головне – чіткість. Посадкова сторінка має одразу переходити до суті, в ній не має бути довгого вступу чи завуальованих фраз. Звісно, завжди можна створити трохи інтриги на початку, описати на першому екрані революційність певного продукту. Втім, далі має слідувати лише чіткість та пояснення, що робить цей продукт рішенням для клієнта.
Дизайн посадкової сторінки
Дизайнерські рішення – це індивідуальний аспект для кожного бізнесу. Втім, варто враховувати певні нюанси при створенні.
- На сторінці не має бути великої кількості посилань. Кнопки, які є на лендінгу мають вести лише на сторінки пов’язані з рекламованим товаром чи послугою.
- Додавання форм. Завжди додавайте форми зворотнього зв’язку для збору більшої кількості даних про клієнтів. Форми мають бути доволі простими, максимум 3-4 поля. В ідеалі, попросити клієнта залишити контактні дані, такі як ім’я та електронна пошта.
- Мінімалістичний дизайн без відволікаючих факторів. Дизайн посадкової сторінки не має відволікати. Головні елементи, такі як заклики до дій, мають бути чітко видимими на сторінці.
Щодо кольорової палітри, то універсального рішення немає. В певних випадках, бренди використовують свої стандартні кольори, а в деяких, роблять темну тему лендінгу.
Конструктор сайтів дозволить краще орієнтуватися під час зміни теми та вибору стиля посадкової сторінки.
Висновки
Посадкова сторінка — це чудовий спосіб привернути увагу аудиторії до певної послуги та зібрати необхідні дані про клієнтів. Головне розуміти, як створюється лендінг, які елементи обов’язкові для сторінки, та як їх правильно імплементувати у роботу.
Залишити відповідь