Спам – це небажана електронна пошта, яка зазвичай містить рекламу, афери або інші непотрібні повідомлення. Вона може бути дуже шкідливою, і містити в собі небезпечне програмне забезпечення, віруси або інші загрози для безпеки. Чому це так відбувається і як у такому випадку запобігти спаму? Давайте це й розглянемо у нашій сьогоднішній статті.
Чому ваш email потрапляє у спам?
Є кілька причин, чому email може потрапляти в спам. Серед них найпоширенішими є:
- Неправильне налаштування відправника. Якщо ви не правильно налаштували відправника своєї електронної пошти, це може призвести до того, що ваші повідомлення будуть відправлятися у спам. Наприклад, якщо ви не вказали правильний домен або IP-адресу відправника, ваші повідомлення можуть бути відхилені спам-фільтрами.
- Посилання на ненадійні сайти. Якщо ви посилаєтеся на ненадійні сайти у своїх електронних листах, це може також призвести до того, що ваші повідомлення будуть відправлятися у спам. Спам-фільтри часто відстежують посилання в електронних листах і блокують повідомлення, які посилаються на ненадійні сайти.
- Зловживання ключовими словами. Спам-фільтри часто використовують ключові слова, щоб ідентифікувати спамові повідомлення. Якщо ви використовуєте занадто багато ключових слів у своїх електронних листах, це може призвести до того, що ваші повідомлення знову ж таки будуть відправлятися у спам.
- «Неприродний» текст. Спам-фільтри також можуть використовувати штучний інтелект, щоб ідентифікувати спамові повідомлення. Якщо текст у ваших електронних листах виглядає занадто неприродньо, це може призвести до того, що ваші повідомлення й у такому випадку також будуть відправлятися у спам.
Як запобігти потрапляння ваших електронних листів у спам?
Тож, дивлячись на попередні причини чому ваші email можуть потрапляти у спам, ми підготували для вас декілька порад, які допоможуть запобігти цьому. Серед них:
1. Правильно налаштуйте відправника.
Переконайтеся, що ви правильно вказали домен і IP-адресу відправника. Ви також можете використовувати SMTP-сервер, який має хорошу репутацію.
2. Не посилайтеся на ненадійні сайти.
Перед тим, як посилатися на сайт в електронному листі, переконайтеся, що він є надійним. Ви можете перевірити репутацію сайту за допомогою таких ресурсів, як-от, наприклад, Safe Browsing від Google.
3. Уникайте використання ключових слів.
Спам-фільтри часто використовують ключові слова, щоб ідентифікувати спамові повідомлення. Щоб уникнути цього, використовуйте лише ключові слова, які є природними для вашого повідомлення.
4. Зробіть текст у своїх електронних листах більш «природним».
Використовуйте різноманітні слова та речення, щоб текст виглядав більш природним. Ви також можете використовувати штучний інтелект,який може допомогти вам у цьому.
Окрім цього ми маємо для вас ще кілька додаткових порад:
- Вживайте особистого підходу в своїх електронних листах. Не надсилайте загальні повідомлення, які виглядають як спам. Намагайтеся персоналізувати їх, аби вони виглядали більш природними.
- Використовуйте підпис. Підпис – це хороший спосіб додати особистого характеру до ваших електронних листів. Ви також можете використовувати підпис, щоб включити інформацію про свою компанію або організацію.
- Не надсилайте занадто багато електронних листів. Якщо ви надсилаєте занадто багато електронних листів, це може призвести до того, що ваші повідомлення будуть відправлятися у спам. Спробуйте обмежити кількість електронних листів, які ви надсилаєте щодня.
Отже, слідуючи цим порадам, ви можете зменшити ризик того, що ваші email будуть потрапляти у спам. Користуйтеся ними, застосовуйте правильно, перевіряйте на наявність помилок та не забувайте дбати про власну безпеку.
Бажаємо успіхів!
Залишити відповідь