Локальний пошук відіграє значну роль у SEO-оптимізації та є важливим фактором для успішного просування малого та середнього бізнесу в інтернеті. Для багатьох підприємців це може бути навіть єдиним способом привернути клієнтів та підвищити власний обіг. Тоді що ж таке локальний пошук і яким чином він може допомогти бізнесу стати помітнішим? Давайте про це й ми поговоримо у нашій сьогоднішній статті.
Що таке локальний пошук?
Локальний пошук – це процес пошуку товарів та послуг, які доступні в певному регіоні чи місцевості. Його головна сутність полягає у тому, щоб користувачі, які шукають продукти або послуги у певній локації, знаходили саме ваш бізнес серед перших результатів пошуку. І від того які налаштування та засоби ви обираєте для нього, буде залежати і його результативність для вас. Тож давайте далі розглянемо, що можна і потрібно зробити на власному сайті, аби потрапити в ТОП локального пошуку.
Як стати помітнішим у локальному пошуку та зайняти найперші позиції?
1. Розробіть та створіть унікальний пошуковий ідентифікатор компанії.
Для досягнення кращих результатів у SEO важливо створити єдиний ідентифікатор компанії у поєднанні її імені, адреси і номеру телефону, та використовувати його всюди. Назву прописуйте повну та без скорочень, а також надайте короткий опис про себе та вашу дільяність. Щодо адреси компанії, то оберіть один варіант та застосовуйте його в усіх випадках. Номер телефону також повинен бути представлений у єдиному форматі без будь-яких інший варіацій. Це допоможе покращити видимість вашої компанії у пошукових системах та забезпечити ефективне SEO-просування.
2. Зареєструйте ваш веб-сайт у Google Мій Бізнес.
Пов’язаність власного сайту з Google Мій Бізнес дозволяє вам керувати процесом відображення вашого бізнесу у пошукових результатах Google. Ви можете додавати фотографії, відгуки та оновлювати інформацію про робочі години, що полегшує клієнтам знаходити та зв’язуватися з вами. А також не забуваємо всюди використовувати один і той же ідентифікатор компанії.
3. Правильно впорядкуйте елементи URL-адреси.
URL вашого сайту повинні бути короткими, легко читабельними та включати ключові слова, що безпосередньо пов’язані з вашим бізнесом та місцезнаходженням. Наприклад, «www.mybusiness.com/kiev/services».
Такий правильно структурований веб-сайт найпростішим способом дозволить пошуковій системі ефективно розпізнати зміст його сторінок і визначити їхню прив’язку до конкретного міста або району.
4. Розробіть детальний та якісний інформаційний матеріал для ваших сторінок.
У контексті SEO, окрім звичайних текстових факторів, важливі такі аспекти, як конкретність, користь для відвідувача та повнота наданої інформації. Задля цього створюйте сторінки, на яких детально описані ваші товари чи послуги, а також особливості вашої локації. Відповідний, інформативний контент привертає увагу користувачів та підвищує їхню довіру до вашого бренду.
5. Проведіть оптимізацію сторінок-вітрин сайту із локальними географічними назвами.
Використовуйте ключові фрази з топонімами (назвами міст, районів тощо) у заголовках, мета-описах і текстах сторінок. Наприклад, «Найкращий ресторан у Києві» або «Сніданок на Подолі». Це одразу допоможе вивести ваш сайт на перші позиції результатів пошуку.
6. Структуруйте дані на веб-сторінках за допомогою мікророзмітки.
Використання мікророзмітки допомагає пошуковим системам краще розуміти дані на вашому сайті, включаючи адресу, номер телефону, робочі години і вартість товарів чи послуг. Ці додаткові дані вони краще зчитують і використовують для індексації та ранжувань.
7. Розмістіть на сайті карту з міткою вашого географічного розташування.
Розміщення карти на сайті з маркером вашого місцезнаходження полегшує клієнтам знаходити вас фізично, й водночас покращує ваш рейтинг у локальному пошуку.
8. Виділіть унікальні та особливі місця вашого регіону.
Якщо ваш бізнес має особливості, які пов’язані з локацією, наприклад, визначні туристичні місця або місцеві події, підкресліть їх на вашому веб-сайті і в інших джерелах. Це допоможе привернути більше уваги, ніж зазвичай
9. Проаналізуйте та вдоскональте внутрішню систему гіперпосилань.
Внутрішня перелінковка допомагає користувачам легше переходити між різними сторінками вашого сайту. Задля цього забезпечте їхню логічну структуру і додайте посилання на локальні сторінки з інших важливих сторінок сайту.
Загалом кожен із цих критеріїв має велике значення для успішного локального SEO різних компаній. Тому й для досягнення найкращих результатів, важливо дотримуватися наших сьогоднішніх порад і постійно оновлювати інформацію на своєму веб-сайті та інших онлайн-платформах.
І пам’ятайте, що локальний пошук – це відмінний спосіб привернути нових клієнтів та підвищити власну видимість в інтернеті. Користуйтеся ним правильно і нехай він завжди приносить вам лише позитивні результати.
Залишити відповідь